ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ – ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Η εταιρία μας θα εξετάσει καλόπιστα κάθε παράπονό σας και κάθε σύστασή σας για την περαιτέρω βελτίωση μας.
Η εκ μέρους σας επιστροφή προϊόντων θα γίνεται δεκτή μόνον αν προκύψει ότι αυτά φέρουν ελάττωμα ή ιδιότητες και χαρακτηριστικά διαφορετικά από αυτά που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας ή ότι δεν ανταποκρίνονται στην παραγγελία σας.
Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται μετά από μεταξύ μας επικοινωνία και τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε.
Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην αρχική του άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και εντός της ίδιας προθεσμίας υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό της κατοχής σας που θα μας υποδείξετε.
Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφ’όσον:
Βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν, στην αρχική τους κατάσταση, απολύτως άρτια, εντός της εργοστασιακής τους συσκευασίας, μη χρησιμοποιημένα, μη ανοιγμένα, και χωρίς φθορές στα προϊόντα ή τις συσκευασίες αυτών
Συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας (Τιμολόγιο/Απόδειξη αγοράς)
Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της εταιρείας μας δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη και η παράδοση τον προϊόντων θα πρέπει να γίνει στην έδρα της εταιρείας μας.
* Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος κατά την αποστολή για την επιστροφή του προϊόντος, βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας.